Tuesday, January 25, 2011

Seluar warna-warni.

Yuuuhuuu. Cuci mata dengan tengok outfit cun-melecun sampai air liur meleleh kene laptop. Slllrrrppppp... *sedut balek. :P

Yellow and blue, perfecto!

Nice cut. Uhh.

Mari carik kaler ini. Sangat RARE! :)

Hot and spicy. *Keepci satu!

Lelaki pon boleh pakai laah. But please, no skinny.
Macam gay je. -.-'



Celebrities that wore coloured pants. ^^

Ashlee Simpson, Fregie and Rachel Bilson.


So guys, what's your flava ?
p/s: Dah lama berangan nak beli. Baru beli dua helai. Murah giler, RM 19 sehelai. Pastu, gebang satu kampus. Sebab bangga beli dengan harga murah lepas tu semua jeles cakap weh asal tak belikan untuk aku? Memang tak la takkan nak boria. Sibok ahhhh. :P


Nak beli lagi ahhh. Kene tunggu bajet 2014. :')


6 comments:

feeza.yusoff said...

eh eh, rm19 sehelai? beli kat manaaaaaa ni izni? akak pernah cari, paling murah pun rm60. :'( kena cari seluar baru. semua seluar dah tak muat :S

izni nor ali said...

huhu. izni beli kat jusco.Brand cikai je, scarlet. Ade tiga kaler. Izni beli hijau apple and yellow. Purple tak beli. Konon jimat. Balek umah, menyesal. T___T

Mas Ira said...

Beli scarlet eh? Tak rasa seluar tu makin mengecik ker tak sampai 2 bulan. Huhuk.

Puteri Amilia Megat Azizul Rahman said...

rm19? murahnyer! hahaha. nape la x jumpe rm19 gitu. skinny eh? ade yg x skinny. tp mahal skit.

kasih said...

wahhh..rm19...yang ni ada zip mcm jeans x?? awak yang x skinny bpe RM??
nak minta tolong belikan boleh x??

kasih said...

salam...awak bli rm19... nak jugak...blh tolg belikan x?? tp sy nak yg x skinny...